sseydaa34 Kremleri kullan canım, kefir yoğurt flan tüket sağlıklı beslen, zaten böyle olunca ağrısı azalarak geçiyor.Diyelim geçmedi ameliyatı var korkma.Ben suan sadece doğum yapana kadar iyice geçmesini temenni ediyorum doğumdan sonra geçmiş olsa bile yinelediğinde ameliyat düşünüyorum.