Hilal6969 Arkadaşlar merhaba iki gün önce verdim kan 395 çıktı bugün tekrar verdim 693 çıktı sizce artışta bir problem var mı
Zbyd3 Zbyd3 benımde 301 di 812 artmıştı iyi dedi doktor .Ben 400 600 arası beklıyorım demoştı .senınde 700 sayılır
Hilal6969 Zbyd3 çok teşekkür ederim kendi doktoruma aslında yazdım ama henüz dönüş yapmadı bende tedirgin oldum az mı acaba diye