Bebeğin hareketleri var çok şükür ama kıpır kıpır öyle hareketli değil, esneme gibi gerilme gibi hareketler hissediyorum, ama böyle çok hareketli çok aktif değil. Son 2 gündür falan böyle, normal mii? Aynı şeyler yaşayan var mı?? Bir günü bir gününü tutmuyor, hareketlerine çok alışmışım 🫠