5+6 haftalık gebeyim. 5+2 de kırmızı lekelenme görünce doktora gittik kese ve yolk kesesi göründü doktor telaş yapılacak bir durum olmadığını söyledi iğne verdi. O günden sonra lekelenmeler biraz daha açık pembeye kahverengiye döndü. 3 gün sonra tekrar kırmızı kanama gelince doktora gittik kanama alanı olmadığını ve rahat olmam gerektiğini ilk 3 ayda her zaman riskler olabileceğini söyledi. 4 günde 1 iğne vurulmaya devam et dedi. Yoğun bir kanamam yok ama peçeteye gelen kırmızı, kahverengi ve pembe lekelenmeler devam ediyor. Ne yapacağımı bilemiyorum ama içim de rahatlamıyor böyle bir durum yaşayan oldu mu aranızda?