Liyakoc Kızlar 15.ci haftamda özele gittim %75 kız dedi doktor ama çevremin %90nı erkek diyo hala çok kararsızım sizinde sonradan cinsiyeti farklı söyledi mi doktor
tazecikanneee Liyakoc o %90lık çevreniz neye göre erkek dediler ? Doktora felan yaptılar herhalde? Cinsiyetde yanılma evet olabiliyor bana da 16da kesin erkek detaylı da kız dendi sen doktorunun muayenesi ve söylediklerine bak bence
Ftmcmc Liyakoc canım valla ben 20+4 oldum hala öğrenemedim doktor kız gibi dedi pekte görünmüyo dedi vs 2 kez daha gittim sonra yine göstermedi sanırım doğunca öğrenecek bu gidişle 🤣🤣 ama doktor öyle dediyse yanılma payı azdır diye düşünüyorum 🤔
MasaaL Liyakoc Canım sen cevrene ne bakıyorsun ki 🙄 Onlar anca fikirlerini söyler. Ben de özelde kız oldugunu öğrendm ve kız gerçekten☺️🙏🏼
RabiaGlck Ben 38 haftalığım doktor kız diyo çevremdekiler erkek🤣 çevrene bakma yani ama 15. Hafta çok erken bana 18 de erkek dediler 22 de kız olduğunu öğrendik geçen kuzenimde aynısı oldu 15. Haftasında kız dediler 18. Haftasında dün erkek olduğunu öğrendi. Yani değişebiliyor doktorlar da ilk haftalarda yanılabiliyor acele etmeyin
Liyakoc Ftmcmc ama bacaklarını açmadı sanırım doktorlar gramından ve cm den anlıyolarmış bu haftalarda o yüzden şüpheliyim hala
Liyakoc Ftmcmc şuan 15 +4 bir hafta sonra 3 lü taramaya giricem ozaman belli olur diye dusunuyorum insallah
Ftmcmc Liyakoc cnm ben ayrıntılıda bi sonuca ulaşamadık ya bacaklarını açmıyo ya arkası dönük yada yüzün kapak Yok yani birde ben devlete gidiyorum orda ayrıntılıda doktor söylerse sordurmuyo pek 🙈
Yasemincifci Liyakoc çevremdekilerde bna kızın olur dediler ama erkek cıktı oğluşumda geç gösterdi cinsiyetini
Esba2019 Detaylıda kesin belli olur canım benim kızım olacak Allah nasip ederse 13+5 de kız dediler detaylıda yüzde yüz kız dedi doktor 😍