Dygus Gebelikte kaş açmak yasak mı? Boya gibi değil sonuçta en fazla 2 dk duruyor ağır bir kokusu da yok. Kaşlarımı sürekli açan biri olarak aşırı rahatsızım şuan😐
Dygus rumikaa doktordan doktora farklı cevap alıyorum ben anlamadım inanın ki biri diyor yap diğeri yapma
Dygus efeduru değil mi yaa 2 dk dahi durmuyor zaten. Siz kaçıncı haftadasınız belki ona göre de değişir bilemiyorum. Ben 13 e girdim
rumikaa Dygus çok duran birşey değil zaten ben sadece 1 dk bekletiyorum ilk haftalardan beri yaptım şuan 39 bi sorunla karşılaşmadım eğer koku vs rahatsız eder diye düşünüyorsan maskeyle yap
Dygus rumikaa yok hayır bu endişem o yüzden değil sürekli yaptığım bir işlemdi zaten rahatsız eden bir şeyi yok ama bana kana karışıyor kimyasal falan dediler korktum bende yapmadım ama artık aşırı rahatsız ediyor beni
Dygus Esma006 farketmiyor ki ben normalde saçlarımı da boyadığım için elimde hep bu olur kaşıma da kullanıyorum. Kaş renginize göre değişir bekleme süresi ama max 1,5 2 dk