Arkadaşlar ben çarşamba günü ayrıntılı usg girdim dün sonuca gittim bütün değerler normal ancak suyun sınıra yakın dediler. Aranızda bu durumu yaşayan var mı? Yani fazlaymış su. Bu istemediğimiz bi şeydir az ya da fazla olması her ikisi icidne geçerli dedi. Gebelik şekeri testini mutlaka yaptır dediler