sendekimsinnn dün yaptım ama negatif çıktı. Peçeteye silince yine çok çok açık pembe akıntı geldi anlamadım niye böyle oluyo. Kasığımda da şiddetli bir ağrı var iğne batırıyorlar sanki. Dolgunluk var bide. 11i adet günüm olsa çıkardı belki ama bilmiyorum bi umut bekliyorum 12 13 ü gibi yapıcam test olmazsam