Tutar13 Bat 9 bende 2 gun once kaset test yaptım negatifti beklemedeyim adet olcam sanki hic hamilelik agrısıda yok
Byz99 Meltemyk benim geçen hafta şeffaf akıntım oldu 2-3 gün normalde olmaz öyle akıntım ama şimdi de sanki her an olacak gibi kasık ağrım var 🫠😣
Meltemyk Byz99 walla bende aynıyım ya olsun bu ızdırap bitsin yada hamile olalım 😂😂 sanırım çok da stres yapıyoruz şuan akıntım yok sadece kasık ağrım var başka bi belirtim yok
Byz99 Byz99 Meltemyk benim diş etim kanadı az önce fırçalarken normalde hiç olmaz 😄Buda bir belirti mi acaba baktım biraz foruma böyle belirti yaşayan varmış ama 🤷🏻♀️
Meltemyk Byz99 hiç duymadım 😂😂 artık psikolojimiz bozuldu bence herseyi bebeğe yoruyoruz umarım bebek vardır :) kan verince haber ver bana olur mu :)
Byz99 Meltemyk 🫠🥲ahahah evet ya öyle oluyor cidden de kasık ağrım gel git yapıyor ama birde göğüslerde hassasiyet başladı benim ama cumaya kadar beklemeyi düşünüyorum haber veririm szede 🌸🫶🏻inşallah isteyenler olarak hepimiz güzel haberi alırız
minaa_2356 [silindi] bat 3 27 de test yaptım pozitif çıktı 28 de kan verdim negatif cumartesi test yaptım negatif halen beklemedeyim 3 aydır tam gününde regl oldum bu ay halen olmadım neden acaba
Meryemm46 Tutuuu cnm bulamadım ama adet günü yapmıştım onda çıkmadı sonra dün bunu yaptım 5 dakika bekledim hafif gölge çıktı sonra durdukça koyulasti bende anlamadım
Tutuuu Meryemm46 altdakinde gölge var ve son yaptığın daha da belirgin belki geç döllenmiştirr istersen kan ver bence kesin var
Meryemm46 Tutuuu ya bn hep umutlamk istemiyorum biraz daha beklesem bkim bugün yine yaparım eyer çıkarsa giiderim cnm inşallah vardir