Kızlar Selam kusura bakmayın biraz çekinerek yazıyorum ben 3 yıl önce doğum yaptım normal doğumda dikişlerim vardı ama hani doğumdan sonra işte kırkım çıkana kadar acı falan vardı ama hani öyle geçti Çok şükür son 3 yıldır ilk defa iki gündür dikişlerim çok ağrıyordu yani dikiş yapılan yer çok çok ağrıyor Acıyor böyle Çok affedersiniz dokunduğum zaman bilye büyüklüğünde top elime geliyor hani küçük bir şey geliyor elime sizce nedir acısını sebebi nedir kızımla tek başımıza evdeyiz Eşim başka şehirde çalışıyor Hani hastaneye gidip gelmemiz gerçekten çok zor Yani en azından evde yapabileceğim bir şey var mı bilginiz var mı bu konuda