Kızlar 35+0 da doğum yaptım şuan 9 günlük olduk amaa çok zor uyanıyor yani agliycak dereceye geliyorum bugün öğlene kadar iyiydi iki saatte bir besledim uyandı saat 1 de bı yattı bu saate kadar uyandiramiyoz arada mememi alıp 5 dk emiyor sonra geri uyuyo hatta uyuyarak emiyo altını açıyorum ayağını sıkıyorum yok şekerine baktım 97 çıktı acaba şekeri mi düştü dedim yani akıl verin nolur yaaaa sinirlerim bozuldu valla