Kızlar🥹 pazartesi günü 38+4 olucam Allahın izniyle sezeryanım var. Normal doğumu kendim istemedim. Çok heyecanlıyım bebeğimin sağlığını merak ediyorum neler yaşayacağımı merak ediyorum açıkçası içimde heyecandan daha çok korku var. Acaba anne olmayı becerebilecek miyim korkusu.. önerileriniz fikirleriniz var ise eğer tecrübeli insanlarla konuşmak çok iyi geliyor bana🥺🤲🏻 dualarınızda banada yer verin🤍