Bnguuu_102 Sazenin ya benim kız 15 yaşinda adetliyken fakan tansiyonu düşüyr onun için istedim aslında diğerlerini de sürekli taşıyamaz yanında onun için
obli Sazenin yok hayır her zaman ölçmüyorum. Çoğunlukla tek seferde. Zaten hastane ve sağlık ocağı ile tutarlı çıkıyor sonucum.
Sazenin obli gerçi benim hastanede de tansiyonum çok normal çıkmıyor 🥲 yüksek çıkan bi saat sonra düşüyor falan, az kaldı artık inşallah sağ salim doğar miniklerimiz
Mervevebebegi15 1tosbikannesi omron bilekten ölçeni önermişti doktorum onu kullandım memenunum pratik kullanımı