emineeeeee canım ben iki çocuğumdada sebamed kullandım hiç pişik filan olmadılar her bez değişiminde sürerdim yeni doğum yaptım beş günlük bebeğim var bunada sebamed aldım üçüncü gün pişik oldu hastanedeydik doktorum bepanthol pişik önleyici merhemi önerdi yani her çocuğun farklı oluyor Cildi kaldırmayabiliyor kuzum