nurseliyildiz066 Merhaba arkadaşlar doktorumuz bugün plasantenin önünde olduğunu olduğunu o yüzden pek rahat haraket edemediğini söyledi 32 haftalık gebeyiz acaba bu şekilde normal Doğum olur mu olmaz mı aynı durumda olan var mı
Aysel4497 nurseliyildiz066 ben bugun tesadufen okudum onde olması normal dogum ıcın engel oluyormus canım (acaba eşin önde olması mıydı ki?)
ilkerbu nurseliyildiz066 Benim plasentamda önde bebeğin net hareketlerini kaçıncı haftada hissettiniz 20. Hafta oldu hissedemiyorum.
Aysel4497 nurseliyildiz066 bebek eşiyle plesenta aynı şeyse okudugum dogru canım sezeryan oluyormus kesınlıkle yıne doktorun soyler sana önde olunca rıske atmıyorlarmıs anneyı de bebegı de
Aysel4497 nurseliyildiz066 hatta sen op.dr.banu ciftçi youtubeda sayfası var dogum anımasyon şekli diye anlatıyor bu durumu ondan da dınlemıstım
nurseliyildiz066 Bizde hissetmedik meraktan sürekli hastahaneydik 27 28 den sonra bile pek hissedemiyorduk 30 dan sonra çoştu önde olduğu için yeri dar oluyormuş pek haraket alanı kalmıyormuş