Benden kızım 3 yaşlarındaydı tavuk suyu yapıp buzluğa attım buzluktan tavuğu çıkarıp suyunu çıkarıp tekrar buzluğa attım ve eşim ben kızım zehirlendik kuzum hastanede yattı 2 gün safran kusuyorduk bulantı kusma çok kötüydü o zaman ben tavuktan artık korkar oldum şuan hamileyim korkusundan tiksindim bayadır eve bile almıyorum tavuk dikkat etmelisin bence 😞