Kizlar Perşembe günü doğumum oldu sezeryan doktorum da eşime anlatmıştı ama ben o sırada bebekle ilgileniyordum çok dikkatli dinleyemedim malesef yaaa birazdan da eczaneye gidip malzeme alacak ne almalı ? Batikon sanırım başka ? Yani yarına banyo yapcam onun için su geçirmez bı bant alacak bı tane de sanırım ilk banyonda kapat sonrasında kapatmana gerek yok demiş birde gazlı bez sanırım pansuman yaparken kullanmak için.. başka bişeye ihtiyaç falan varmiydi acaba ? Ben şunu şöyle yaptım daha hızlı toparladı dikişlerim dediğiniz falan bişey oldumu yada yani ?