32 gün oldu kürtaj olalı 2 defa korumasız ilişki oldu en son 5 gün önce korumasız ilişki oldu arkadaşlar şimdiye kadar 7 tane test yaptım hepsi pozitif çıktı beta sıfırlanmaş dedi doktor 2 defa kan verdim negatif çıktı ama 5 gün önce korumasız ilişki oldu ve test yaptım
böyle çıktı siz belki göremezsiniz ama 5 dk içinde çok az çıktı ben gördüm yani şuanda da duruyo ama beta mi sıfırlanmadi acaba yoksa gebelk olma ihtimali var mıdır ya