Kızlar benim hemogram wbc plt neu yüksek çıkmış benim sağlık ocağındaki hemşirem bayrama kadar yokum dedi bende zaten özel doktora hep kan tahlillerimi gösterdim bayramdan hemen sonra kontrolüm var zaten ama bunların yüksekliği normal mi yani internetten anlamlarına baktım biraz korkuttu beni olması gereken örnek veriyorum 300 de benim 400 çıkmış değerim yada 70 se 77 çıkmış sizinde böylemi