Semradmrky Kızlar 30 haftalık olanlarda ellerde şişme ayaklarda şişme oluyor mu ne bilim burun falan büyüyor diyorlar sizde oldu mu yada genelde ne zaman oluyor şimdilik bende yok hiç birşey merak ediyorum ne zaman olcak 😐
bulutunannesi33 Semradmrky bende hc bır hamılelıgımde olmadı onlar cıktte leke krnında cızgı burunda sıslık el ayak odemı vs ama cogu hamılede oluyrms