Serenkrglmz temizlik hastalığı demeyelimde, yapıyoruz yapıyoruz da sanki boşa gidiyormuş gibi oluyor ya o bizi üzüyor bence 😂😂 ben çocuğuma oyun odası yaptıktan sonra rahatladım biraz, diğer odalara oyuncak götürmüyoruz 😁 oyun odasının köşesine de kendime yer yaptım, hem yatıyorum hem onunla oynuyorum 😂😂