Kızlar evet bebeğin hareketlerini hissetmek çok güzel bir duygu ama benimki resmen şimdi karnımı yırtıp çıkıcak hergün böyle artık o kadar yoruldum ki anlatamam karnım fena halde acıyor bu kadar sert ve durmadan hareket ettiği içinde Allah aşkına benim gibi olan varsa ne yaptınız ya da yapıyosunuz nasıl sakinleştiriyorsunuz klasik müzikmiş sureler dahil herşeyi denedim dinlettim yok asla durmuyor içim çekiliyor valla bilen yazsın lütfen