Cimbom Kızlar 26+3 hamileyim ilk hamileligim sizce doğum olduktan sonra siz hangisini önerirsiniz hangisi daha iyi kullanıp memnun kalan oldumu emzirme sütyenimi önerirsiniz emzirme atletimi çok kararsızım 😕
bulutunannesi33 Cimbom atlerı sevmedm benmemzırme styenı kullandm hep ama atletede ck rahat dıyen var denemek lazm ebebekte ck uygun fytlı onerırım
SeherNilgnBakrc Cimbom evde penye emzirme sütyeni kullanıyorum çok rahat atlet almadım belki oda iyidir ama ben bundan memnunum sütüm aktığı için ped kullanıyorum rahat oluyor
dilcey doğum yapacağınız aya göre değişir bence ben mart sonu doğum yapacağım için emzirme atleti aldım sütyen taksam üstüne atlet giycem kat kat olmasın diye öyle düşündüm ama yaz olsaydı sütyen daha mantıklı