Kızlar ben gebeliğimi ovülasyon ile öğrendim. Çoğunuz etiketliyorsunuz reglme yakın zamanda ovülasyon testim koyu diye. Yüzde 70 gebeliğiniz var yüzde 30 tekrar yumurtluyorsunuz. Yorumlamamı isterseniz buradan paylaşabilirsiniz. Diğer arkadaşlara da örnek olur bu soruya cevap arayanlar da emin olmuş olur 😍