Busranur_mnts Rosse00 herhangi bir zamana randevu alıp gidebilirsinn sana dosya açacaklar doktorun çağırdığı zamnalrda randevusuz kayıt açtırıp testlerini veriyorsun adetken 21. günde falan
Rosse00 Busranur_mnts tamam çok teşekkür ederim ben demin baktimda öyle bir bölüm yazmıyor ama sadece üreme sağlığı yazıyor aynı mı acaba
Busranur_mnts Rosse00 hangi şehirdeki hastaneye bakıyorsunuz benim bildiğim infertilite diye geçer hep hastaneyi arayıp sırun üreme sağlıyı gebe olamayanlara mı bakıyor diye
Busranur_mnts Rosse00 ben de batım istemden başka yok evet orası olabilir dediğim gibi hastaneyi arayıp sorarsanız net bilgi alırsınız