Katya1 Nurrrbeyz bn tam 5 haftalıkken gittim zar zor gördü doktorum ultrasonda, alttan muaneyi ben istememiştim. ama 4 haftalık dedi muhtemelen geç döllenme. Tekrar çağırdı salı günü, bakalım inş bebeği görebiliriz 🙏🌸
poyrazmom_ Nurrrbeyz kişiden kişiye değişebilir canım net bişey söylenemez ben 4+4 de görmüştüm bazıları 7-8 de görüyor
Busranur_mnts ben 5+2 de kan verdim 2 bin çıktı doktor görünmez diye bakmadı 6+2 de bi daha gidicem bakalımgörünür inşallah