Bugün 39+0 olduk, Perşembe günü bir parmak kadar açılmam vardı, cuma sabah 7 de sancılarım hafiften başladı 10-15 dk da bir bu sabaha kadar devam etti, bu sabah 5 dkkada bire düştü ve hastaneye gittik, ama açılmam hiç ilerlememiş doktor eve gönderdi sancılar 5 dakikadan aza düştüğünde gel dedi, hâlâ sancılarım geliyor belim ayrılacak gibi, ilk gebeliğim olduğu için bişi de bilmiyorum uykusuzluktan acıdan psikolojim alt üst oldu artık 😭