Benim bi ara çok kötü diş ağrım olmuştu başımı secdeye koyunca öyle bir zonkluyordu ki anlatamam, o zamanlarda ayakta başlayıp secdeleri yapmadan oturup ellerimi yüzümün önüne koyup havada secde yapıyordum. Oturup kalkmak sıkıntı vermiyorsa oturarak kılman olmaz, benim gibi secdeyi havada yapabilirsin. Ama rukü da sıkıntı oluyorsa kıyamı yapıp başınla hafif eğilip “subhanerabbiel azim” diyip öyle oturabilirsin. Hani oturup kalkman zor olmadığı müddetçe direkt oturarak kılmak uygun olmaz. Kıyamda durmak da secdeye gitmek kadar kıymetli çünkü. Biz 37+3 teyiz göbüş iyice çıktı secdeye giderken olabildiğince ayaklarımı birbirinden ayırıp öyle gidiyorum , kalkarken de zorlanırsam koltuğa falan tutunup öyle kalkıyorum. Rabbim kabul etsin inşallah kaldığımız namazları ✨️🕊