Merhaba kızlar başlıkta yazdığım gibi çocuğum 20 aylık ve ben yeni hamile olduğumu öğrendim.Öğrendiğimden bu yana hiçbir şey düşünemiyor ve hissedemiyorum.Neler olacak başıma neler gelecek nasıl yapacağım inanın bilmiyorum.Benim gibi bu durumu yaşayan anneler oldu mu neler yaptınız zor bir süreç miydi 🥹