Bebegimcanimm Kızlar 18.haftanın sonlarına dogru detaylı ya giricem sizce erken mi burda okudum 21 23 hafta arası öneriliyor mus genelde. Bide bebeğim 3 gün önde çıkıyor ultrasonda. Benim gibi 18 19larda giren var mı detaylı ya
Kubrabayraktar Ben 19 da girdim doktorum o şekilde istediği için ama bir çok kişiden 21 22 de girilmesinin doğru olduğunu duydum kalp ile alakalı önemli bir damar o haftalarda gelişiyormuş diye
bulutunannesi33 Kubrabayraktar ben 19+4 de grdm bırde fetal eko cektrsm 22haftadayken 22haftadan once fetak eko yaptrılmıyomus esas ozaman net sonuc verırmıs kalbne baktrmak ıstersenız dıe syledım bunuda 19-20 haftada detylı ultrason
Kubrabayraktar bulutunannesi33 onu bilmiyordum teşekkürler, detaylıda kalbinde birşey çıkmadı zaten çok şükür
bulutunannesi33 Kubrabayraktar bazı dktrlar cıkmasada fetak eko onerıyor o cok net bır sekılde kalbden gıden kan akısını damarları kalp kapcklrnı falan gsterıyo kanın kac hızlangıttıgını bıle olcuyo dktrdan dktra degısıyo ıstenılen testler
Merveftma Benim doktorum 21 23 arası gir dedi. Bende 23. Haftaya randevu aldım. Herşeyi gelişmiş olursa daha iyi olur tabiki.