Dün hafif leke geldi diye orucumu bozdum ama peceteye silince geliyor kasık ağrılarım da oluyor ara ara adetim zaten yakın ama bi iki gün daha var bugün yine cok az leke gibi geliyor ama tam da değil yani ama uzun süre gelmiyor yemedim içmedim bugün acaba abdest alsam oruc olur mu kafam karıstı