Momiesss
Ben hepsini bir attım, renk ayirmadim
Renk koruyucu mendil attım
Eldiven, çorapları file ile attım
Pamuklu programında yıkadım (40 derece, 1200 devir 2.5saat)
Bir de makinede bebisimin kıyafetlerini yıkamadan önce makine temizleyici ile makineyi temizledim. En yüksek derecede de bir kez bos çalıştırdım🥰 sonra bebişin kıyafetlerini atıp yıkadım🫣