tutiiii 1 şubat son adet tarihim. 1.kan sonucu 1295 2.kan sonucu 2975. Bir gün arayla farklı doktora gittim kese görülmedi. Doktor salı günü çağırdı keseyi yine göremezsek dış gebelik olarak düşüneceğiz dedi. Değer artışı da sağlıklı aslında beklemiyordum dedi. Bu şekilde ihtimal olup kesesi geç görülen var mı?
Mucize0 tutiiii Kac haftalık Şu an canım benim 5 haftaya giderken göremediler bana da dış gebelik ihtimalinden şüphelendiler 2 gün sonra tekrar gittim keseyi gördüler Şimdi de bebeği görmek için gideceğim inşallah görebilirim
FRVP20 tutiiii kan değerlerin gayet güzel yükselmiş bence keseyim görürsün bidahkine dış gebelik diye adlandırmak için daha çok çok erken ben 6 haftada gittim kese yoktu 8 haftada gittim 7 haftalık çıktı geç döllenme olmuş dedi doktorum kalp atışını bile duyduk elhamdülillah
Cnsymn tutiiii bence de daha çok küçük Salı görürsün stres yapıp bebeğini yorma ki büyüsün annesi 🌺 her bebek aynı değil 🙏
tutiiii Basakparlar evet karından bakıldı müsait olmadığım için vajinadan bakmadı salı tekrar çağırdı, korkunç hikayeleri duydukça mahvoldum psikolojim çok kötü 😞
tutiiii Mucize0 şuan tam 5 haftalık, ilk gebeliğimde bu haftalarda değerim daha düşük olmasına rağmen görülmüştü şimdi görülmeyince tedirgin oldum, sizin adınıza çok sevindim gerçekten Allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻
Basakparlar tutiiii karından bakıldıysa o değerle görünmez zaten alttan bakılsaydı görünürdü endişe etmeyin
tutiiii Basakparlar dış gebelikte beta değerinin önemi var mı bu şekilde sağlıklı artış oluyor mu bilginiz var mı?
Mucize0 tutiiii Insallah canim ama benimde alttan bakarak kese gördü kese çok küçüktü bence karından baksa benimkini de görmezdi
tutiiii FRVP20 maşallah çok güzel, 1 kızım var henüz 1 yaşında planlı bir gebelik değildi ilk duyduğumda çok üzüldüm şimdi de dış gebelikse diye üzülüyorum 😞
Queenhera tutiiii öyle de olabilir. Benim de kilom var ama karın bölgemde çok yoktu. 5 haftalıkken kese görünmüştü 7 haftalıkken de bebeği görmüştük çok minik
FRVP20 gunaymom ben ilk verdiğimde 74dü 6 gün gecikmeyle vermiştim sonra bir hafta bekledim 2000e yükselmişti bidaha veremedim 2 hafta bekledim Dr gittim canım