Yagmur111 Merhaba kızlar Bugün altıncı hafta 4 günlük olduk ultrasonda bebek sağda görünüyor du Bu formlara bakınca sağda erkek solda kız gibi şeyler okuyorum yani şimdi sağda duruyorsa erkek mi oluyor
Basakparlar Yagmur111 ortada olunca ikiz oluyor ne saçma bi hurafe bunlar lütfen itibar etmeyin iki bacak arasına bakılmadığı sürece cinsiyet belli olmaz bazı testler hariç tabi ki.
Yagmur111 O kadar çok şey yazıyorlar ki burada sağda oluyorsa erkek solda oluyorsa kız siz okuyorsunuzdur
Cacaege Yagmur111 hiç alakası yok canım ilk oğlum sol kasıgımdaydı 2. Oğluma gebeyim sağ kasıgımda 🌸kız erkek farketmez hayırlı evlat olsunlar 🤲🏻
Yagmur111 @Eymenkuzusu cinsiyet tahminleri yaptığınız için size de sormak istiyorum bu konu hakkında hakkında ne düşünüyorsunuz
Eymenkuzusu Yagmur111 canim bu teori 100 kisiden 80 inde tutan bir teori burda cogu kiside tuttugunu gordum. Yanildiklarimda oldu en basta kendim mesela Ultrason fotografinda bebek kese icinde sagda ise kiz solda ise erkek eger vajinal bakildiysa tam tersi
Yagmur111 Liddle_mom teşekkür ederim ya cinsiyetin hiçbir önemi yok zaten sağlıklı olsun salih evlat olsun ama daha ilk ultrason da burada okuduğum forumlarda kesede sağda duruyorsa erkek solda duruyorsa kız falan denince sormak istedim sağlıklı büyütün kızınızı🌸
Liddle_mom Yagmur111 sağol canım benim bak keseden tahmin yapanlar var ama sağ sol olayı atarım tutar hesabı