Kullandığım cihaz vıvachek eco
Şeker yüklemesi yaptırmadım. Daha önce evde ölçüyordum 2 hafta yüksek çıkmadı normaldi degerler. En son doktor kontrolümde bebegım 10 gün önde olunca dikkat edeyım dedim bebek çok kilolu doğmasın diye.Evde ölçmek için bugün tekrar bakayım dedim. İlk ölçmede açlık 90 çıktı sonra bi kere daha ölçeyım dedim 130 çıktı tekrar yaptım 95 çıktı :) her seferinde farklı çıkması normal mi. Cihaz da mı sorun var