Elamomy22 Anneoluyorumm00 canm bende pco var zaten düzensiz oluyorum bu ay şüphelendim test yaptım ki böyle
Tazeanne2016 Spiralde kayma ya da zamanla etkisinin azalması gibi şeylerden olabiliyormuş, arkadaşımın da başına gelmişti , mutlaka bi doktora gidin , spiralli olarak dış gebelik ihtimali de yüksek oluyor
melikedelibas @Elamomy22 Nasıl negatif ya basbaya var iste baska yerde daha ver bacim sen kan bi test bu kadar yanılmaz yani
Siyahbeyaz_ Elamomy22 spiral de kayma olursa hamile kalınır kuzum bende taktircaktim ama doktorum öyle söyleyince ilk evlendigim seneler takmamistim. Hayırlı olsun 🌼
Elamomy22 Bunu da şimdi yaptım kızlar silik çizgi gördüm. Bir tane testim kaldı sabah ilk idrarla yapacağım bakalım