Kızlar selam🌸düğünümde eşimin ailesinin taktığı set var sadece 1 kere takmışımdır.zaten alırlarken de sorun olmuştu. Yok siz ilerde bozmak isteseniz bozulmaz düz altın alın diye diye başımın etini yediler.o zaman demiştim gelinlikle takıcam diye ama ne kadar güzel de olsa bana o zamanları hatırlatıyor.diyprum onu vereyim yerine kullanabileceğim günlük güzel şeyler alayım ,zaten öyle bilezik vs takmam şık sade şeyler seviyorum.sizce?