Merhaba kızlar bugün 38+3 olduk ben dünden beri çok kötü infulenza ya tutuldum her yerim ağrıyor burnum akıyor üşüyorum öksürük hepsi var ama bugün ekstra kasıklarımda ağrı alt karnım adet olacakmış gibi ağrıyor bacaklarım da adet olduğum zaman sızlar o şekilde sızlıyor hareket edemiyorum kısacası ama nişan su yok şu an acaba doğum belirtisi mi