1umutturyasamak RecebinEsrasi yoğurt saniyelk içimi serinletti su sütte soda hc işe yaramadı elma daha beter etti ya kuruyemiş ya sakız gecirdi cok şükür inş bidha ağrımaz cigerim yandı çümkü
RecebinEsrasi 1umutturyasamak inşAllah canım ara ara bende de oluyor o hayırlısıyla kucağımıza alsaydık bi şu bebişlerii☺💕
Dimple23 25+1 870 gram ama benimki yaramaz çıktı kasılmalarım başladı sancı çıktı nst de doğum kanalına yerleşmiş yatıyorım şimdi
Gyed 26+3 günlükken 1100 grm di şimdi 27.4 günlüğüm şimdilik bir sıkıntı yok karın sertliğinden başka
RecebinEsrasi 1umutturyasamak sona yaklaştıkça daha da sabırsızlanıyor insan az kaldı her türlü duygu bi arada çook heyecan var☺💕🤰🤱
Masalmom 1umutturyasamak çok saçma vermemesi çünkü rennie için reçete gerekmiyor biz hamileler için rennie şurup alabilir miyiz diyoruz veriyorlar eşiniz gicigina denk gelmiş sanırım eczacının 🤔 siz yine de yanınca hepsini yiyin biri keser elbet yine
1umutturyasamak Masalmom eczacı eşimi tanıyor yan etki yapar allah korusun sonra gelir bize kızarsnz vermem dems tesekkür ederm inş bdha ağrımaz