Meerrii Kızlar dört gün önce gebelik değeri beta 26 çıkmıştı. Bugün 21 e düşmüş. Böyle olup sonradan beta değeri yükselen var mı?
Aysenur_0046 Meerrii rabbim kucağında koysun ama canm sağlıksızdır ama niye aynı gün içinde iki kez verdin bi kez sabh verdiysen 2 gün bekleyip 3. Gün öyle tekrarlaman lazım en sagliklisi bu
Ssozdmr Meerrii artıs olmadı bende geri..ne yazık ki kimyasal gebelik oldu. Ama hemen sonra yine hamile kalınabiliyor 🌸
Meerrii Ssozdmr Ramazan Ramazan dualarınızı bekliyorum Rabbim isteyen herkese bebeğini kucağına almayı nasip etsin inşallah
Aysenur_0046 Meerrii himm hic yükselmemiş ki o zman canım aradan 4 gün geçmiş ben aşılama olunca ilk beta 9 du dedim bu da düşer iki gün sonra tekrarladim 59 du öyle öyle yükseldi hemen kan sulandirici iğneyi başlamıştım