Kızlar 19 haftalık hamileyim bi kaç kere kanamam oldu. Bu sefer daha çok sanki doktor 1 cm kanamam oldugjnu söylemişti zaten. Şimdi yine var bebeğimin tekmesini hareketini hissedebiliyorum. Sizce nedendir ya da acile gitmelimiyim?. Köyde yaşıyorum bir çocuğum daha var o yüzden gitmek biraz sıkıntılı benim için. Sizce ne yapmalıyım yani ilk çocuğum da da hep olurdu ama ne bileyim yine de endişe ediyorum