seymanur00 sym_04 gözünüz aydın hayırlı evlat olsun sağlıkla büyüsün heyecanla okudum😍 yaşadığınız strese ve ağrıya üzüldüm ama sağlıkla kucağınıza almanıza çok sevindim 🥹💜
sym_04 seymanur00 Ayy çok tesekur ederim Allah razı olsun Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 😊
EbruDemir81 seymanur00 yaa gözünüz aydın hayırla sağlıkla büyütün inşallah 😘 darısı hepimizin başına 🤗
sym_04 Gumusbulut58 niyetleri oymuş zaten dediler sancınin evde çek diye ama bitti çok şükür sağlıkla aldım kucağıma darısı tüm hamişlerin başına inşallah 🤲❤️
Loveyaniask sym_04 merhaba 39+4 bu sabah belime ağrı giriyor ,bacaklarıma doğru kasılma ve Ağrı’da cabası sizinde öyle oldu mu yani 2.gebeligim ama kızım 11 yaşında pek bişey hatırlayamıyorum sizin agrilarda oylemi basladi
sym_04 Loveyaniask benim bel ve karın ağrısı 2 gün sürdü ama doğum yaptığım gün daha.da şiddetlendi nerdeyse yere yapışmıştım kalkamadjm bile yani herkesde farklıdır ama tabi benim kasilmam şiddetli derece vardı hem o hemde bel ağrısı
Loveyaniask sym_04 dimi doğru haklısınız🫂gözünüz aydın bu arada bebişinizle bir ömür mutlu olun inşallah 🌸