Elif_2393 Hayırlı günler hanımlar rutin gebelik tetkiklerimde idrarda eritrosit yüksek çıkmış gebelikte başına gelen oldu mu böyle bişey acaba…
agustosboceklerim2 Elif_2393 bende de yüksek çıkmıştı enfeksiyon çıktı bende de şuan hala ilaca devam ediyorum
nisa_kurtgoz Merhaba benimde eritrosit yüksek lökosit normal ama yassı epitel biraz yüksek çıkmıştı kum döküyor olabilirsin dedi doktorum
minussset Elif_2393 çok geçmiş olsun . Erisrosit bakteri ve lökosit değerleriniz kaçtı acaba şimdi nasılsınız
Elif_2393 minussset çok teşekkür ederim lökosit değerim 47 Eritrosit değerim de 17 Daha önce de böyle çıkmıştı benim doktor kanama olabilir dedi alttan muayene falan etti ama bir sıkıntı çıkmadı çok şükür gebelikten dolayı yükseliyor tahminimce bu değerler