37+3 günden herkese Selamlar, öncelikle bugün çatı muayenesi oldum normalde 38. Haftada yapılıyor fakat benim suyumda hafif azalma olduğundan bugüne kısmetti öncelikle şu söylemeliyim ki formda okuduğum bazı yorumlardan dolayı korkmadım diyemem fakat gram acısı olan birşey değilmiş ve totalde 15 saniye sürdü diyebilirim. İki parmağını genitalinize sokup sağ kemiğe ve sol kemiğe hafif baskı uyguluyor doktor ve bakıyor acı eşiği vs. hikaye çünkü hiç acı yok cinsel ilişkide bile daha fazla his hissediyorsunuz acıyanlara gerçekten anlam veremedim doğrusu hani gram acı hissetsem acı eşiği farkı olabilir diyeceğimde inanın hiç hissetmedim yada benim doktorum mükemmel. Normal doğuma uygunmuşum buna çok sevindim bu hafta suyumda normalmiş Özcan Karademir’e gidiyorum Avcılar Özel Anadolu hastanesi ve doktorum gerçekten çok bilgili ve tecrübeli bir doktor şuanda iyi ki diyorum başkada birşey diyemiyorum normal olabileceğini şuanda herhangi bir sıkıntı olmadığını dile getirdi buda beni açıkcası çok sevindirdi. Diyeceğim şu ki Çatı muaynesinde gerçekten korkmayın burda yazılanları okuyunca aşırı tedirgin oldum kişiden kişiye değişebileceğini düşündüm benimde acırmı diye çok tereddütte kalmıştım ama bence kişinin acı eşiği değil doktorun uyguladığı işlemi olabilir fark açıkcası başka birşey gelmiyor aklıma.