Aslında giderken ne giydiğinizin bi önemi yok zaten kıyafetlerinizi tamamen çıkarıyorlar sezeryan için söylüyorum. Ben sevdiğim bir bol paça pantolon üzerine uzun bir tunik giymiştim şal bone her şeyi çıkarttırmışlardı acil sez. Olunca tülbent vs bavuldaydı alamadım yanıma. Sedyede giderken tamamen başımı çarşafın altına sokmuştum 😂 çıkarken de başıma çarşaf örtmüşlerdi eşarp gibi.