Beybyi Kızlar midemin üstü acımsı gibi ve sürekli büyük lavaboya çıkıyorum hafif mide bulantısı var doğuma yakın olmasından dolayı mı acaba altt ta baskı olunca böyle oluyormuş arada bı rgl ağrısı oluyor
melektb Beybyi 38+4 üm bende ishal vardi günlerdir bagirsaklarim hızlı çalışıyordu bugün mide bulantısı da eklendi ishal arttı. Onun dışında ağrım sızım çok yok halsizim.. Bakalim bebis gelme habercisi mi yoksa hastalık mı..
Beybyi melektb bakalım benim kasiklar da arada ağrıyor aşağıya çok baskısı var inşallah 38 e kadar bekler