Zeynepcey Arkadaşlar 29 haftalık gebeyim yaklaşık 2-3 haftadır her gün alt bacağımda alt baldır oluyor sanırım kramp girmesiyle uyanıyorum felaket ağrıyor neden oluyor acaba nasıl geçer ?
Esma006 Zeynepcey benimde oluyor bacak ağrısı damarlar artık agriliktan dolayı diye okuyorum ben ama haftamız bir değil 21 im ben kalktigim vakit oluyor 🥹
Zahidedrn Zeynepcey bende aynı bölge kramplarıyla uyanıyorum çok kötü bir ağrı oluyor ve tüm gün de kaskatı oluyor orası. Yarın kontrole gidince söyleyeceğim bakalım ne diyecek
Giqu Magnezyum takviyesini düzenli kullanın. Ayrıca magnezyum içeren besinleri almaya özen gösterin (muz avokado badem kabak çekirdeği vs)
anneolmakneguzel_ Zeynepcey magnezyum alman lazım canım. More than markası magnezyum yagı var hergun yatmadan sık bacagına. Yenmiyor o sadece vucuda sıkılıyor
Gamzeki Bende 27+4 deyim ve ilk defa geçen gece yaşadım. Çok şiddetliydi gece uykumdan uyandirdi. Kafama takılan nokta ise iki gündür kramp giren yer sızlıyor normal mi sizce ?