353533 Merhabalar bende tüp bebek ile hamile kaldım bende 7.gün kanda 98 ile öğrenmiştim yerleşme kanaması yaşayan var mı aranızda
S-nur1 353533 Ay tam yeri oldu ben şimdi test atmıştım testim pozitif çıkıyor bugün 10.günüm kan vermedim ama 8.gün gece peceteye çok az kahverengi gibi akıntı geldi devamı gelmedi yani inşallah yerleşme kanamasıdır
S-nur1 Cnsnsns Ya ben ilk denememde 10.gün kan verdim beta 12 çıktı ve direk düştü çok korkuyorum artık bunda en azından 12.gün veriyim de daha güzel sonucum olsun istiyorum yani inşallah🤲🏼
S-nur1 Cnsnsns Onda evet yapmıştım o iki embriyoydu benim bu tek ondayken 7.gün çok silik görmüştüm 9.gün net görmüştüm
Cnsnsns S-nur1 kanaman devam etmemiş bence bir sorun olmıycak allahın izniyle dualarımdasın allah hepimizin yardımcısı olsun
S-nur1 353533 Heralde 6/12 günler arasında o yerleşme lekelenmesi yaşanıyormuş ınsallah yerleşmedir benimde şuan kaç aylık 🎀
S-nur1 353533 Canım ya merhaba ben kabız oldum afedersiniz biraz karnım kasıldı zorlandım ama bir sıkıntı olur mu ki embriyo için çok da bol su tüketiyorum aslında nası oldum anlamadım 🙇🏼♀️
353533 S-nur1 bişey olacağını zannetmiyorum ama hoşaf içebilirsin kayısı yiyebilirsin çok olmamaya çalış
S-nur1 353533 Evet canım ya yiyorum kayısıyı bol da su içiyorum bişey olmaz umarım değil mi zorlanınca korktum