⅔ günden beri sancı kasılma sertleşme vardı . Dün dr. Gittim rahim ağzı kapalı rahim ağzı uzunluğu güzel suyu iyi gelişim iyiydi . Magnezyum kullanıyorum. Ek olarak progestana bir başlayalım dedi gittiğimde nst ye girecektim ama o an hiç agrım sancım yoktu dr o zaman olunca bir bakalım dedi . Bugün cumartesi gidersem acile gideceğim ama şöyle bir şey bir cok şiddetleniyor bir geçiyor gidene kadar geçecek ve nstye denk gelmeyecek yine diye tereddüt ediyorum . 10/20 dk yok sonra birden giriyor e bekleyin suan sancım yok mu diyeyim nasıl yapayım ? Doktor yorulma dinlen dedi ama zaten sabah sabah daha hiç bir şey yapmamıştım . Biraz daha beklesem mi ?