gevezeyazar1
Bugün kontrolüm vardı, tansiyonum 13-8 çıktı. Çok yüksekti ve hamilelikte tansiyon çok sıkıntılı, bebeğe de kendine de Zarar verir hatta sezeryanla bile bebek alınabilir herhangi bir sıkıntıda.
Mutlaka aksatma ve 11 i bekleme bence.
Sol tarafına yatıp dinlen ve tuzlu yeme.
Doktorum bana bugn aynı seyleri söyledi. 10 gün sonra tekrar gidicem muayeneye, Ama dedi ki; eğer tansiyon şikayetin artarsa 10 gübü bekleme hemen gel. Gitmelisin canım